Велика національна drogerie мережа запрошує кандидатів на посаду оператора контакт-центру
Робота віддалена за умови що ви маєте для цього технічні та фізичні можливості (компьютерну техніку, відсутність сторонніх звуків на період роботи).
Завдання:
- Обробка вхідних та вихідних дзвінків.
- Вносити інформацію про клієнтів у програмні комплекси.
- Робота зі скаргами клієнтів.
- Допомагати клієнтам у вирішенні питань пов’язаних з роботою магазинів
Вимоги:
- Досвід роботи у контакт-центрах від 1 року.
- Вільне володіння українською мовою.
- Грамотне усне та письмове мовлення.
- Впевнений користувач ПК.
- Вміння вирішувати конфліктні ситуації
Ми пропонуємо:
- Навчання та повну підтримку наставника на адаптаційний період
- Офіційне оформлення та соціальні гарантії згідно КЗпП
- Графік 2/2 та 5/2 (з 8.00 до 20.00 або з 9.00 до 21.00)
Чекаємо ваших резюме з вказаними побажаннями по зп.
Пропонуємо створити резюме!
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
Створити резюме
Залиште відповідь