Оператор контакт-центру

Велика національна drogerie мережа запрошує кандидатів на посаду оператора контакт-центру

Робота віддалена за умови що ви маєте для цього технічні та фізичні можливості (компьютерну техніку, відсутність сторонніх звуків на період роботи).

Завдання:

  • Обробка вхідних та вихідних дзвінків.
  • Вносити інформацію про клієнтів у програмні комплекси.
  • Робота зі скаргами клієнтів.
  • Допомагати клієнтам у вирішенні питань пов’язаних з роботою магазинів

Вимоги:

  • Досвід роботи у контакт-центрах від 1 року.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Грамотне усне та письмове мовлення.
  • Впевнений користувач ПК.
  • Вміння вирішувати конфліктні ситуації

Ми пропонуємо:

  • Навчання та повну підтримку наставника на адаптаційний період
  • Офіційне оформлення та соціальні гарантії згідно КЗпП
  • Графік 2/2 та 5/2 (з 8.00 до 20.00 або з 9.00 до 21.00)

Чекаємо ваших резюме з вказаними побажаннями по зп.

Пропонуємо створити резюме!

Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.

Створити резюме

Переглянути вакансію детальніше →