Створення сайту аж ніяк не є гарантією його успішного просування в пошукових мережах, оскільки у створенні сайті могли бути допущені певні помилки, а присутній на сторінках сайту контент не завжди має високу якість. Виявити та усунути можливі недоліки в SEO-просуванні сайту допоможе проведення SEO-аудиту, який можна замовити на сайті компанії Solarweb https://solarweb.agency/ua/seo-analiz-sajta/. Даний аудит також необхідний для сайтів, які мають вкрай низьку відвідуваність та знаходяться на останніх сторінках видачі пошукових систем, а також у випадку попадання сайту під санкції, які досить часто застосовуються певними пошуковими системами за порушення встановлених ними правил та рекомендацій.
В чому полягає необхідність проведення SEO-аудиту сайту
Проведення детального аналізу функціонування сайту дозволить виявити певні недоліки в його роботі, які перешкоджають успішному просуванню веб-ресурсу в пошукових системах та не забезпечують покриття витрат на створення самого сайту. Задля досягнення початкової мети створення сайту, направленої на залучення додаткових відвідувачів – певної цільової аудиторії, варто замовити проведення SEO-аудиту, особливо у випадках коли SEO-просування сайту зупинилося (перебуває на тривалій паузі). Водночас SEO-аудит проводиться не з метою підвищення потоку відвідувачів сайту, а для виявлення можливих помилок, які перешкоджають цьому та пошуку можливих варіантів і нових шляхів, включно з вивченням та запозиченням дій конкурентів, які працюють у відповідному сегменті ринку.
Якісний SEO аналіз сайту, який проводять фахівці компанії Соларвеб, направлений на довгострокову перспективу та побудований на:
- проведенні оцінювання зовнішніх факторів, які мають безпосередній вплив на певний напрямок бізнесової діяльності, включно з вивчення діяльності більш успішних на відповідному ринку конкурентів;
- формуванні об’єктивної оцінки самого сайту, включно з його оптимізацією та наповненням необхідним та корисним для відвідувачів контентом.
Тільки поєднання вказаних дій дозволить гарантувати високу якість SEO-аудит, що стане фундаментом для подальшого успішного розвитку бізнесу.
Які цілі стоять перед SEO-аудитом
Досить часто відсутність прогресу у SEO-просуванні сайту пов’язана з його технічними недоліками, пов’язаними з певними труднощами у формуванні «УРЛ» – посилання на адресу сайту та метатеги, які можуть мати не зовсім привабливий (читабельний) вигляд або є не зовсім зрозумілими для пошукової системи. Технічні негаразди сайту можуть бути викликані також:
- неправильним налаштуванням редиректів – автоматичної переадресації користувачів на УРЛ з використанням певного посилання;
- низькою швидкістю завантаження сайту (в таких випадках відвідувач сайту закриває сторінку та переходить на інший сайт в пошуках потрібної інформації);
- некоректною обробкою сторінок сайту, складених з помилками, які не дозволяють відкривати окремі розділи чи сторінки сайту.
Технічна оптимізація сайту дозволить усунути ризики, пов’язані з неправильним об’єднанням розділів за певними категоріями, поганою фільтрацією сторінок та їхньою каталогізацією. Крім того, за наслідками технічної оптимізації сайту замовник отримує чітко напрацьований план дій щодо пошуку нових точок зростання відвідуваності сайту.
Якими є переваги від якісно проведеного SEO-аудиту
За наслідками проведеної роботи щодо SEO-аудиту сервіси, на кшталт компанії Solarweb, складають відповідний звіт включно з напрацьованими рекомендаціями щодо максимально повного усунення виявлених помилок та проблем. Старанно підготовлений звіт містить:
- інформацію з виявленими тактичними помилками, допущеними при розробці сайту;
- пропозиції щодо плану заходів, пов’язаних з збільшенням ефективності та прискоренням SEO-просування сайту з мінімально можливим обсягом бюджету, необхідного для вказаних цілей;
- детальний опис дій найближчих та більш успішних конкурентів, сайти яких просуваються значно краще.
Впровадження пропозицій, викладених у звіті за наслідками проведеного SEO-аудиту, дозволить компанії більш успішно розвивати свій бізнес, в тому числі за рахунок збільшення кількості відвідувачів сайту – потенційних покупців та підвищення об’ємів продаж.