Вітаю!
Зараз ми шукаємо фінансового директора на партнерський проєкт.
Місце роботи — Запоріжжя, але розглядяємо і гібридний графік, в якому ви зможете частину робочого тижня працювати у Дніпрі.
Обов’язки:
- Управління фінансовими потоками компанії;
- Формування та стратегічне планування фінансової політики компанії;
- Аналіз та зменшення можливих фінансових ризиків;
- Підготовка щотижневих та щомісячних аналітичних звітів;
- Формування планової звітності;
- Бюджетування, формування план-факторного аналізу діяльності компанії;
- Контроль виконання бюджету, пошуки до оптимізації бюджету;
- Прогноз доходів на регулярній основі на поточний період та наступні періоди;
- Прорахунок бізнес-кейсів, NPV аналіз;
- Контроль відповідності ведення бухгалтерського обліку в компанії;
- Забезпечення ефективного податкового планування;
- Підвищення рівня автоматизації бізнес-процесів.
Вимоги:
- Вища освіта;
- Досвід роботи на керівній посаді від 3 років;
- Досвід на аналогічній позиції в медичній установі — буде великим плюсом;
- Глибокі знання у бухгалтерії/фінансах/економіці/аналітиці;
- Навики управління Cashflow;
- Знання податкового законодавства;
- Відповідальність і уміння працювати в команді на загальний результат;
- Професіоналізм і бажання розвиватися;
- Готовність працювати в офісі на регулярній основі.
Умови:
- Робота в команді професіоналів;
- Достойний рівень заробітної плати;
- Офіційне працевлаштування;
- Соціальні гарантії.
Сподіваємося на ваш внесок в активність і справжню турботу про колег і клієнтів, відкритість і комунікабельність, відповідальність і винахідливість.
Залишилися питання? Надсилайте своє резюме з побажаннями по ЗП у відгуки.
Пропонуємо створити резюме!
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
Створити резюме
Залиште відповідь